Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Společnost: Mgr. Hana Březinová
Sídlo podnikání: Komenského 38, 664 47 Střelice
Provozovna: Online, Koučovna na adrese: Škrochova 43, Brno
IČO: 06102671
Vedená u Krajského soudu v Brně (dále také jen „Poskytovatel“)
1. Obecná ujednání
1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti se zájmem či využitím služeb na www.leaderka.cz mezi poskytovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem (jiná fyzická osoba).
2. Tyto obchodní podmínky se neuplatní v případech, kdy je zákazníkem právnická osoba nebo fyzická osoba, která jedná při objednání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
3. Poskytovatel zřídil pro zákazníky možnost registrace do jejich jednotlivých účtů, jejichž prostřednictvím zákazník realizuje své objednávky služeb či služby přímo využívají. Při registraci je zákazník povinen uvádět správné a pravdivé údaje.
Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit účet, pokud zákazník porušil své povinnosti vyplývající z těchto podmínek či z dalších ujednání (vč. uzavřených smluv) mezi
Poskytovatelem a zákazníkem.
4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, za bezpečnost svého hesla a zamezení přístupů neoprávněných osob ke svému účtu odpovídá zákazník.
5. Poskytovatel si vyhrazuje právo, že služby jím prezentované nemusí být vždy dostupné.
6. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb, dále také jen „smlouva“) mezi Poskytovatelem a zákazníkem vzniká akceptací doručené objednávky, která je Poskytovatelem zaslána zákazníkovi na jeho emailovou adresu. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit akceptovanou objednávku při zjištění neoprávněného použití slevového kódu.
7. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
2. Cena a platební podmínky
1. Zákazník získává přístup ke službám po zaplacení plné stanovené ceny, není-li u jednotlivých služeb stanoveno jinak.
2. V případě, že je umožněn nákup služby na splátky, právo na přístup k takové službě získává zákazník zaplacením první splátky. V případě že další splátky nejsou uhrazeny ve stanoveném termínu, přístup k dané službě může být ze strany Poskytovatele odepřen bez nároku na vrácení již uhrazených splátek. Poskytovatel
má právo neuhrazené splátky ze strany Zákazníka vymáhat.
3. V rámci akceptace objednávky je uvedena cena služby a způsoby její úhrady a lhůta splatnosti se stanovuje na 3 dny. Platba je možná bankovním převodem na účet Poskytovatele.
4. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel zákazníkovi po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.
5. Není-li výslovně stanoveno jinak, nelze slevy Poskytovatele vzájemně kombinovat . Slevy též nelze vymáhat a Poskytovatel má plné právo rozhodnout na které produkty se ceny vztahují. Stejně tak akční cena je často určena jen danému okruhu Objednatelů (například interní HR) a jsou z ní vyloučeni například přímí konkurenti. Pokud Poskytovatel zjistí , že byla akční cena poskytnuta neoprávněně, má právo vymáhat doplatek do standartní ceny.
6. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny.
3. Dodání produktů a vzdělávacích akcí
- Způsob dodání: Při koupi digitálního produktu bude přístup k obsahu dodán po zaplacení kupní ceny na e‑mail jako příloha e‑mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. V případě, že je pro všechny přihlášené kurz otevírán ve stejný den, obdržíte po zaplacení přístupové údaje v předem ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude digitální obsah (on-line kurz) dodán dvěma možnými způsoby: 1) zpřístupněním fb skupiny, kde bude obsah postupně dodáván (většinou u online interaktivních tréninků) pokud by vám tento způsob nevyhovoval je nutné před začátkem kurzu informovat Poskytovatele, že si přejete materiál dodávat na vaši emailovou adresu. nebo 2) Zpřístupněním obsahu na úložišti případně soukromém youtube kanálu. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou vám jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu.
- Digitální produkt a on-line kurz bude dodán do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na můj bankovní účet.
4. Storno podmínky
- ZPŮSOB DODÁNÍ: Vzdělávací akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. Kupující má právo absolvovat vzdělávací akci za podmínky řádné úhrady celé ceny za vzdělávací akci. Prodávající je oprávněn změnit jednostranně podmínky vzdělávací akce např. osobu vyučujícího lektora, čas jednotlivých lekcí, místo konání v rámci stejné obce/města, přičemž je povinen o tom Kupujícího vyrozumět. Závazky mezi Kupujícím a Prodávajícím tím nejsou dotčeny. Prodávající odpovídá za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel kurzu. Vzdělávací akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců stanovený Prodávajícím. Vyhrazuji si právo zrušení vzdělávací akce při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky budu včas informovat.
- MOŽNOST ÚČASTI NÁHRADNÍKA: Na vzdělávací akci je možné na místo Kupujícího vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Kupující zúčastnit, a to pouze po předchozí dohodě se mnou a v případě, že je to vzhledem k obsahu vzdělávací akce přípustné a možné.
- MOŽNOST VYLOUČIT KUPUJÍCÍHO Z ÚČASTI: Kupující jsou povinni při účasti na vzdělávací akci nenarušovat její průběh. Prodávající nebo lektor vedoucí vzdělávací akci je oprávněn Kupujícího vyloučit z účasti v případě, že Kupující nerespektoval tyto VOP a v důsledku toho jakkoliv poškodil obsah vzdělávací akce, ostatní Kupující či lektora anebo v případě, že bude průběh akce narušovat nevhodným chováním (tj. chováním proti pravidlům slušného soužití lidí např. opakované vyrušování, účast pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek, urážky lektorů či ostatních účastníků akce). V případě vyloučení Kupujícího ze vzdělávací akce nemá Kupující nárok na vrácení již zaplaceného kurzovného, a to ani jeho části.
- STORNO PODMÍNKY: V případě, že by vzdělávací akce byla zrušena z důvodů na mé straně a vy jako Kupující jste již cenu hradili, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata. Jako Kupující jste oprávněni svoji účast na vzdělávací akci zrušit. V případě že jste již uhradili cenu a zrušíte účast nejpozději 14 pracovních dní před zahájením vzdělávací akce, bude vrácena celá zaplacená cena, v případě zrušení účasti v době kratší, je cena nevratná.
5. Digitální obsah a jeho součinnost s HW a SW
- Digitální obsah zasílám pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s elektronickými dokumenty. Pro stažení produktu z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu. Neodpovídám za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru třetí strany.
- Produkty jsou vytvořeny s využitím mých znalostí a zkušeností a roků praxe. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Produkty nenahrazují osobní konzultaci. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
6. Odstoupení od smlouvy
- DIGITÁLNÍ PRODUKTY A ON-LINE KURZY: Podle § 1829 odst. 1 NOZ máte jako Spotřebitel právo od uzavřené Kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy. Dle § 1837 písm. l) lze tuto možnost u digitálních produktů a on-line kurzů (digitálního obsahu) vyloučit.
- V případě, že by z vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 10 dnů po její splatnosti, Smlouva se ruší. V případě, že jsem od vás obdržela před tím částečnou platbu na kupní cenu, vrátím vám ji do týdne od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
- Jak vy jako Kupující, tak já jako Prodávající jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
- Je-li vám společně s produktem nebo vzdělávací akcí poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni mi poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě sjednané ceny produktu nebo vzdělávací akce, není-li na webovém rozhraní uvedeno jinak
7.Garance spokojenosti
1. Poskytovatel pskytuje k vybraným kurzům Granaci spokojenosti. Tato garance se týká pouze kurů, kde je to v popisu na webové stránce výslovně uvedeno. Smyslem je garantovat kvalitu a odpovídající náročnost.
2.Tato garance umožňuje odstoupit od smlouvy do 14 dnů od začátku kurzu a zažádat o vrácení celé částky. Zažádat je nutné písemně na emailovou adresu hanka@inspirata.cz a uvést důvody.
3.Využití garance je podmíněno vyplněním dotazníku spokojenosti, který vám odešleme po zažádání, abychom ověřili, že vaše žádost je oprávněná a mohli tak spravedlivě rozhodnout. K Vrácení celé částky dojde, pokud je důvodem nespokojenosti Objednatele příčina, kterou nešlo odhalit před začátkem kurzu a týká se kvality kurzu. Tím je myšleno například: Nevyhovující styl moderování kurzu, způsob výkladu lektora, neodostatečné vysvětlení, příliš povrchní obsahové zpracování , nekvalitní zpracování podpůrných materiálů aj. Důvodem k vrácení peněz nemohou být příčiny, které nesouvisí s kvalitou a zpracováním kurzu jako například: nedostatek času kurz absolvovat, technické obtíže na straně Objednatele apod.
8. Další ujednání
1. Poskytovatel je vykonavatelem autorských práv k webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatel je vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatele či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření mezi třetí osoby. Zejména je zakázáno a bude postihováno materiály rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat. Toto ujednání se týká i dalšího neoprávněného
nakládání s weby vč. článků, fotografií, grafických prvků apod. a šíření poskytnutého obsahu mezi třetí osoby
2. Zákazník je v pozici spotřebitele a je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelem prostředky komunikace na dálku odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne
uzavření smlouvy, a to i bez uvedení důvodů. V takovém případě mu Poskytovatel bezodkladně vrátí uhrazenou cenu či její poměrnou část (s ohledem na užití služby) bezhotovostním převodem na účet zákazníka. Tento postup se neuplatní, byla-li před uplynutím uvedené lhůty smlouva ze strany Poskytovatele již splněna.
3. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či jednání při užití webu a služeb Poskytovatele zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem a zákazníkem ze smlouvy.
5. Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba rozpor s jeho objednávkou. Vadu je povinen uplatnit u Poskytovatele emailem na emailovou adresu hanka@inspirata.cz bezodkladně po jejím zjištění a může se domáhat a)
nahrazením bezvadným plněním, b) doplněním či poskytnutím náhradní služby, c) slevy z ceny.
6. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout nebo vyloučit ze služby člověka, který by mohl poškozovat oprávněné zájmy poskytovatele například přímou konkurenci.
7. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v příslušných sekcích našeho webu.
V Brně dne 1.3.2024