Vyberte stránku

Jak správně vést rozhovory 1 na 1

DĚKUJI ZA OBJEDNÁNÍ WEBINÁŘE

Umění vést kvalitní rozhovory je tím nejzákladnějším nástrojem každého úspěšného manažera i HR. Pojď se naučit, jak na to!

Jak správně vést rozhovory 1 na 1

DĚKUJI ZA OBJEDNÁNÍ WEBINÁŘE

Umění vést kvalitní rozhovory je tím nejzákladnějším nástrojem každého úspěšného manažera i HR. Pojď se naučit, jak na to!

Co o kurzech napsali

reference mých klientů

Kurz k vedení lidí byl hodně praktický a super-nabitý informacemi. I za ten krátký čas jsem došla k několika aha-momentům a získala inspiraci pro sebe a svou práci. Hanka umí hezky shrnout klíčové body a ilustrovat je na příkladech, do kterých se člověk snadno vžije. Dovede vyjádřit myšlenku takovou větou, která v člověku zazvoní a zůstane v něm jako nějaký citát 🙂 Odcházela jsem s několika silnými myšlenkami, které mi utkvěly v hlavě i úkoly pro sebe, co si chci vyzkoušet nebo změnit.

Sára Klečková, HR 

Mistrovství řešení konfliktů

Ráda bych vyjádřila své velké ocenění za kurz Mistrovství řešení konfliktů, který předčil mé očekávání. V průběhu kurzu jsem si velmi cenila živých a interaktivních přednášek, které nám umožnily pravidelně prozkoumávat nová témata v oblasti komunikace a řešení konfliktů. Každý týden jsme se také věnovali praktickému tréninku řešení konfliktních situací ve skupinách, což nám umožnilo lépe porozumět různým reakcím a způsobům jejich řešení.
Kurz mně poskytl cenné poznatky o tom, jak efektivně komunikovat a porozumět řeči druhých. 
Celkově mohu říci, že kurz Mistrovství řešení konfliktů představoval pro mě velký přínos a jsem vděčná, že jsem se kurzu mohla zúčastnit. 

Eva Kuchtová, CEO 

Mistrovství řešení konfliktů

Kurz se mi líbil celý. Dostali jsme zajímavé informace a mohli si je hned procvičit. Můj pohled na konflikt a jeho řešení je teď mnohem barvitější a ucelenější. Dozvěděli jsme se o asertivních právech, typech osobností a jak která z nich komunikuje. Zamysleli jsme se nad tím, jakým způsobem řešíme konflikty a proč, jaké jsou jejich fáze a emoce, které konflikt provázejí. Informací bylo spousta a velmi zajímavě podaných. Škoda, že byl kurz dlouhý pouze měsíc. Děkuji za podněty na přemýšlení a inspiraci. 

Magdalena Bronson, CEO 

Mistrovství řešení konfliktů